Sammenhængskraft i højsædet: Rådets årsrapport 2022

05 Sep, 2023

Det Nationale Integrationsråd er nedsat med et nyt hold og det første år har allerede været en begivenhedsrig rejse med konferencer, intensivt udvalgsarbejde og inspirerende møder. Vi har arbejdet utrætteligt for at fremme integration og samhørighed i vores samfund, og det har resulteret i en dybere indsigt der baner vejen for arbejdet i 2023.

Hvis du er interesseret i at få mere information om rådets aktiviteter i 2022, kan du finde detaljerne i vores årsrapport. Årsrapporten giver en omfattende oversigt over de projekter, initiativer og tiltag, som rådet har arbejdet på i det forgangne år, samt de resultater, der er opnået.

Vi er stolte af de fremskridt, vi har opnået i vores første år, og vi ser frem til at fortsætte med at bygge bro mellem forskellige samfundsgrupper og fremme en mere inkluderende fremtid for alle. Vores arbejde er kun begyndelsen, og vi er dedikerede til at gøre en endnu større forskel i de kommende år.

Læs årsrapporten her